Kreowanie wizerunku w biznesie

Kurs jest przeznaczony dla osób chcących podnieść wartość swojej własnej marki, jakim jest wizerunek zewnętrzny.

Nowa praca, nowe stanowisko, a może chęć podniesienia kwalifikacji swoich pracowników? Nie ważne czy jesteś klientem indywidualnym czy właścicielem firmy. Jesteśmy elastyczni i dopasowujemy się do Twoich oczekiwań.

Zajęcia prowadzone są w małych grupach (3-5 osobowych) lub na indywidualne życzenie firmy w grupach do 15 osób.

Miejsce kursu: Gdynia, Al. Zwycięstwa 190A – Instytut Urody Karoliny Orłowskiej lub na indywidualne życzenie firmy w dowolnym miejscu.

Czas kursu: 16h zegarowych (2 dni po 8 h)

Zapewniamy wszystkie potrzebne materiały, sprzęt oraz kosmetyki. 

 

I. Rola wizerunku w autoprezentacji.

1)  Dlaczego „Jak nas widza tak nas piszą”?

– Znaczenie wyglądu w życiu codziennym

– Pierwsze wrażenie

– Mowa ciała – komunikacja niewerbalna

2)  Barwy – co trzeba o nich wiedzieć?

– Koło kolorów

– Łączenie kolorów – rodzaje harmonii barw.

3)  Psychologia kolorów i ich znaczenie w ubiorze

– Kolory w ubiorze – znaczenie koloru wraz z poziomem i głębokością ich umieszczenia

– Kolorystyka preferowana w biznesie

 

II. Kreowanie wizerunku – profesjonalny makijaż i fryzura

1)  Rodzaje typów urody i sposoby na ich określenie

– Określanie typu urody: Chusty i ramy stylizacyjne

– Cechy charakterystyczne typów urody wg pór roku

– Omówienie grup kolorów najlepiej pasujących do danego typu urody

2)  Pielęgnacja i przygotowanie twarzy do makijażu

– Demakijaż (zasady oczyszczania twarzy)

– Tonik

– Kremy

3)  Techniki profesjonalnego makijażu

– Przybory do makijażu (rodzaje pędzli, gąbeczki, puszki itp.)

– Baza pod makijaż

– Kamuflaż niedoskonałości

– Modelowanie kształtu twarzy (twarz okrągła, owalna, prostokątna, romboidalna, kwadratowa, trójkątna, trójkątna odwrócona)

– Modelowanie kształtu oczu (oczy okrągłe, głęboko osadzone, blisko osadzone, szeroko rozstawione, z opadającymi kącikami zewnętrznymi,  zbyt wypukłe, z opadającą powieką)

– Modelowanie kształtu brwi (brwi zbyt cienkie, zbyt krzaczaste, określenie odpowiedniego kształtu)

– Modelowanie kształtu ust (zbyt wąskie, niesymetryczne, z opadającymi kącikami)

4)  Fryzury

– Fryzura a kształt twarzy

– Fryzura w biznesie

 

III. Kreowanie wizerunku – kształtowanie własnego stylu

1)  Pokaz makijażu i indywidualne konsultacje

– Makijaż dzienny (flash)

– Makijaż biznesowy (make up no make up)

– Makijaż wieczorowy

2)  Nauka makijażu – ćwiczenia praktyczne

3)  Zasady doboru stroju

– Typy sylwetki oraz niedoskonałości różnych partii ciała i ich modelowanie za pomocą stroju (typ gruszki, klepsydry, jabłka, zbyt niska, zbyt wysoka itp )

– Dodatki, kolory i desenie

4)  Komponowanie garderoby na różne okazje (styl klasyczny, biznesowy)